Mr. Steal Yo Girl

30 Grd 2015
1 861 426 Peržiūros

▼Watch more:
Sex in Movies: ltworlds.info/home/vaizdo-ra-as/1mqKzNV9lZGapc4.html
My Street Racing Story: ltworlds.info/home/vaizdo-ra-as/koGWt7eEmrF3ppc.html
Mystery Video: ltworlds.info/home/vaizdo-ra-as/yp1zu7N1oMx-iLQ.html
-----------------------------------
▼Birds of a feather stalk together:
INSTAGRAM: instagram.com/swoozie06
SNAPCHAT: swoozie_snaps
LTworlds: ltworlds.info
FACEBOOK: www.fb.com/adande
TWITTER: twitter.com/swooz1e
Music: Happy Milkman // www.pond5.com/stock-music/23024284/happy-milkman.html
End Credits Music: "Janiece Island" by Jamison //
www.soundcloud.com/itsmejamison
twitter.com/itsmejamison
Wardrobe//
Hat: Not Sure. Stole it from my little cousin
Animated Batman Shirt from Hot Topic: www.hottopic.com/product/dc-comics-batman-the-animated-series-characters-t-shirt/10308634.html?CM_MMC=CSE-_-GGL-_-Tees-_-1_9999W1_CSE_GGL_Tees_10308631&003=29905769&010=10308634&mr:referralID=08386982-af36-11e5-b7e1-005056946dac&gclid=COiL9Mi5hMoCFdcSgQodKY0JVg

Komentarai
  • Snoozie created simps

    a floppy fisha floppy fishPrieš 10 dienų
  • I love you swoozie

    Joanna English-KingJoanna English-KingPrieš 12 dienų
  • Take the stickers off your hat when they're new so a police flashlight doesn't make them glow - do it when they're new or they will look bad.

    D RIPD RIPPrieš 14 dienų
  • Watching this in 2020, "The cake is a lie" means SO much moree now😂

    Aly DarneaudAly DarneaudPrieš 2 mėnesius
  • whoes watching this in 2020

    Eli MugambiEli MugambiPrieš 2 mėnesius
  • I thought I was the only one that uses that kind of terminology. I call em "vultures" LMFAO

    Brandon CarswellBrandon CarswellPrieš 2 mėnesius
  • These people aren't loyal! 😆

    Lima BeanLima BeanPrieš 3 mėnesius
  • Honestly all i heard was: *SHE BELONGS TO THE STREETS!* and *These fools acting like hot shit think they eating a whole cake, when in reality they're sharing a slice...*

    Jiro WeilerJiro WeilerPrieš 3 mėnesius
  • When you realize you're a buzzard

    Nathaniel21Nathaniel21Prieš 3 mėnesius
  • 1:24 Rocket Surgery Brain science 😂😂😂

    Agent _47Agent _47Prieš 3 mėnesius
  • Lol any body else heard the portal reference....." the cake is a lie,"!

    Amelia VeeAmelia VeePrieš 3 mėnesius
  • These B's ain't loyal

    wierd namewierd namePrieš 3 mėnesius
  • Im pretty sure that hat is Astralis merch you know one of the best Csgo teams thats danish...

    Luce2FightLuce2FightPrieš 3 mėnesius
  • The portal reference doe

    Yolandi van StadenYolandi van StadenPrieš 3 mėnesius
  • "The decisions you make, make you" i never realized how wise swoozie is until he said that

    Stephen ScribblesStephen ScribblesPrieš 3 mėnesius
  • Leonardo DiCaprio can steal anyone from any type of relationship

    Peter barkPeter barkPrieš 3 mėnesius
  • Some times the chocolate cookie is raisin smh.

    Zab BeeZab BeePrieš 3 mėnesius
  • ma man just shouted out batman

    C H E E S EC H E E S EPrieš 3 mėnesius
  • My buzzards name is Jacob. Fuck you Jacob.

    Dougson_Dougson_Prieš 3 mėnesius
  • Oh

    Romina RRomina RPrieš 4 mėnesius
  • Buzzard took mine mayne

    DaeDaeDaeDaePrieš 5 mėnesių
  • That guy shouldn't have shown anyone else her private messages and pictures though...

    aradhana mathewsaradhana mathewsPrieš 5 mėnesių
  • Me an Australian. Why’s she send photos of her thongs. Realises thongs are g-strings in different county’s

    Dyla nDyla nPrieš 5 mėnesių
  • Lipssssss who wants to color the lipsddddddthursdvrwasxc

    Jasy JectyJasy JectyPrieš 5 mėnesių
  • Or. You kill the boyfriend and take his girls

    Gee StaboyGee StaboyPrieš 6 mėnesių
  • Da devil is a liar

    Ferris ElwayFerris ElwayPrieš 6 mėnesių
  • My ger dumped me for nother mans n i kne she wood but she told me they were just frends

    Zak zzstu EggenbergerZak zzstu EggenbergerPrieš 7 mėnesių
  • I hate buzzards

    Erik KoenigErik KoenigPrieš 7 mėnesių
  • this reminds me of how lily huddy is a cheat :O

    Rachel OdeiRachel OdeiPrieš 7 mėnesių
  • This shit is what gets to me. I’m too ugly to ever get in a relationship but if by some miracle I one day get into one I’ll just be paranoid that something like this would happen

    Not So Cool DudeNot So Cool DudePrieš 7 mėnesių
  • 5,000

    GAMER J 2345GAMER J 2345Prieš 8 mėnesių
  • Just got dumped because of one of these Mr. Steal Your Girl’s man does it not feel good.

    Max Byrd’s Marvelous Musical MuseumMax Byrd’s Marvelous Musical MuseumPrieš 8 mėnesių
  • It don't take an Einstein to realize that the more a girl puts her man in her Instagram and obsesses the more likely she cheatin!!???

    UrStax FetishUrStax FetishPrieš 9 mėnesių
  • ...sWooZie...well done...

    Elaih Van WykElaih Van WykPrieš 10 mėnesių
  • Ive been there girl problems

    Jerry MbulawaJerry MbulawaPrieš 10 mėnesių
  • Soccer has a goalie doesn’t mean you can’t score

    Angel EstradaAngel EstradaPrieš 11 mėnesių
  • Wtf is wrong with thongs here in Australia we use them all day everyday?

    Xavier GtXavier GtPrieš 11 mėnesių
  • I fell bad because I was waiting for a dude’s relationship to end until we started talking I realized I’m being a asshole I still like her but I’m not gone try anything

    Chaos GamingChaos GamingPrieš metus
  • I never would convince a girl to break up with her guy to get with me. I never been in a relationship but I just think it’s a dick move to break up a relationship to have it with the person you want. Am I right, I think it’s totally a dick move to break up a relationship for any reason unless you know one of them is being abused or something

    Ya_boiYa_boiPrieš metus
  • "Football (soccer) teams have goal keepers, doesnt mean you canr score"

    sam Wilkinsonsam WilkinsonPrieš metus
    • *can't

      Mason SamuelsMason SamuelsPrieš 3 mėnesius
  • Not gonna lie this be me 🤣

    crystal applecrystal applePrieš metus
  • Icardi

    Carlos EshoCarlos EshoPrieš metus
  • Talking the girl I want on insta. My friend nosy friend looks over my shoulder and finds her Instagram then starts messaging her just to PROVOKE me 😰🤬

    Captain NoobCaptain NoobPrieš metus
  • Swoozie I see you with the H-Town hat MY BOY!!!

    Supra DupraSupra DupraPrieš metus
  • I agree bro

    Robert DonnanRobert DonnanPrieš metus
  • Who else read the title and said Lt.lickme?

    MontzMontzPrieš metus
  • This is soooooo boring I hate your vide they are poop

    Dewi Kartika SariDewi Kartika SariPrieš metus
  • Orange blue the cake is a lie

    Ariel MAriel MPrieš metus
  • By far the best video I watched all day!!🤣🤣 P.S. sweet shirt!! Gotta love Batman and the new adventures!!🦇🦇🦇

    Llama :3Llama :3Prieš metus
  • I gotta be honest, I have absolutely no respect for any relationship other than marriage. Boyfriends and girlfriends means absolutely nothing at all! It really doesn't. In my mind it means we're together but not committed enough to get married so technology we're still both open to date others if their better than the the person we're with now...or if the got game enough to make me fool around with you. If you are dating someone just know that you are just renting that person's time. Until you get married that person is never yours. This is why I do friends. Because if I like you enough I'm going to try to have sex with you or ask you to marry me. Otherwise we're going to just remain friends. This method hasn't failed me yet!

    Teddy P. GrayTeddy P. GrayPrieš metus
  • D storm

    Mark HamiltonMark HamiltonPrieš metus
  • The cake is a lie

    Jenna TichlerJenna TichlerPrieš metus
  • meh girl broke up with me cause i burped and shes said omg eww im down with you lol umm talk to me just talk in this vid for more funny storys

    Dire HowellDire HowellPrieš metus
  • Shout out plz

    Potatohead 54Potatohead 54Prieš metus
  • If you’re a cheater, don’t complain if you get shot. Simple as that.

    Jake AminiaJake AminiaPrieš metus
  • Wow you’re really good at giving advice

    Channel SurferChannel SurferPrieš metus
  • Yes Portal reference!!

    PlushQueenDIYPlushQueenDIYPrieš metus
  • U friends wit superwoman

    Reese Reese’s puffsReese Reese’s puffsPrieš metus
  • rocket surgery lol

    Kinda KryKinda KryPrieš metus
  • So there is this kid named Tom and he likes the girl I like and one day he was boutta go ask her out, he is where she is then I go up to her and say “hey you wanna date” then she goes “yeah!” And then I’m smiling at Tom 😂 btw we have been dating for 1month and 1 week now.

    ImakeEarrapeGiveMeIdeasForEarrapeImakeEarrapeGiveMeIdeasForEarrapePrieš metus
  • Love your shirt

    Alex AltieriAlex AltieriPrieš metus
  • Because the thumbnail is so repelling ..... im just watching the video...

    Mason SamuelsMason SamuelsPrieš metus
  • is it lilly singh

    cath xcath xPrieš 2 metus
  • The only thing i can focus on rn is that background music which was in brandon rogers "how to" series

    Sir SarcasmmSir SarcasmmPrieš 2 metus
  • HE'S MY FRIEND AS WELL

    Killererichaycartman HinoKillererichaycartman HinoPrieš 2 metus
  • That FUCKING HAPPENING TO ME!!!!!!

    Killererichaycartman HinoKillererichaycartman HinoPrieš 2 metus
  • Buzzards from borderlands?

    Olufadi OlabodeOlufadi OlabodePrieš 2 metus
  • Girls have it so easy to be popular they just have to develop early or just be fine af, boom they poppin in numbers

    Landen SchmidtLanden SchmidtPrieš 2 metus
  • shoutout to portal

    lol lollol lolPrieš 2 metus
  • I'm surrounded by buzzards, I'm a guy, I can't handle the girls what do I do

    Razor GamingRazor GamingPrieš 2 metus
  • The cake is a lie portal🤣🤣🤣🤣🤣

    Jeremy RuoffJeremy RuoffPrieš 2 metus
  • Where did you get that shirt???

    Aaron HuangAaron HuangPrieš 2 metus
  • If a girl in relationship starts talking to another dude and ends relationship because she found someone more suitable it's fine. But if she cheats on her boyfriend and still stats in the relationship with him... Well that's being a scumbag

    klasyka polskiegoHHklasyka polskiegoHHPrieš 2 metus
  • Yeah it's like we left monogamy in 2017. Everybody's in a relationship but nobody is staying faithful to they partner. Holding out for the real deal

    jdc1lovelyladyjdc1lovelyladyPrieš 2 metus
  • UR FRAME RATE DOO DOO

    InkklesInkklesPrieš 2 metus
  • The goat is a lie

    Abi OdonnnellAbi OdonnnellPrieš 2 metus
  • I've lost all faith

    JoyceisJBTJoyceisJBTPrieš 2 metus
  • Brain science rocket surgery

    BigDino PlaysBigDino PlaysPrieš 2 metus
  • I stole my friends girl and we was together but she dipped me outz and wandz with my best friends

    gd dletgd dletPrieš 2 metus
  • Where’d you get that shirt?? 😫

    Kian MitchellKian MitchellPrieš 2 metus
  • That quote at the end got to me. BTW who's watching in 2018? 😅

    C. ChanC. ChanPrieš 2 metus
  • Brain science or rocket surgery haha 😀😁😂

    James Art'sJames Art'sPrieš 2 metus
  • "it's not brain science and rocket surgery" XD

    Homicidal DollHomicidal DollPrieš 2 metus
  • Well its really hard to find a honest girl but they're out there just take time

    Thel FrazzThel FrazzPrieš 2 metus
  • Brain science or rocket surgery 😝😂

    Christine ValmeChristine ValmePrieš 2 metus
  • You mean vultures not buzzards.

    Someone On EarthSomeone On EarthPrieš 2 metus
  • This is society, the cake is always a lie

    General DegreeGeneral DegreePrieš 2 metus
  • 6 millllllllllllll

    Sherman NetworkSherman NetworkPrieš 2 metus
  • Is dat a portal ref

    Noah BergmanNoah BergmanPrieš 2 metus
  • if you steel his girl its not his fuilt its hers

    savai tolersavai tolerPrieš 2 metus
  • yeah girls dont care thats why it doesnt matter trying ti steel girls you doing him a favor

    savai tolersavai tolerPrieš 2 metus
  • My first relationship was a dude who never bothered to tell me he had a girlfriend the whole time. Good times.

    Julie P.Julie P.Prieš 2 metus
  • REALLY CLICKBAIT I WANTED TO WATCH LEO DECAPRIO 😢😢

    UnknownUnknownPrieš 2 metus
  • you can’t trust anybody 😂😪

    Bryson ScoufosBryson ScoufosPrieš 2 metus
  • Go Astros

    Aaron ElizondoAaron ElizondoPrieš 2 metus
  • Lol

    Dark NessDark NessPrieš 2 metus
  • When I was 13 I stole another girl’s man and then broke his heart 😒

    Chloe RondonChloe RondonPrieš 2 metus
  • It's Mr.steal your girl hooo it's mr.steal your girl - repeat

    MaKenna WituckiMaKenna WituckiPrieš 2 metus
  • It's brain surgery and rocket, swoozie

    InfinityInfinityPrieš 2 metus
  • Single squad WHERE ARE YOU?!?!

    Noah BrewerNoah BrewerPrieš 2 metus
LTworlds